Сторінка учня

Як готувати домашні завдання

  • Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
  • Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
  • Навчися користуватися словниками й довідниками. З’ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
  • Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
  • Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
  • Між уроками роби перерви.
  • Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
  • Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова – найважливіші в кожному абзаці).
  • Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
  • Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам’ятати матеріал.
  • Складай план усної відповіді.
  • Перевіряй себе

Пам’ятай! Ми найкраще запам’ятовуємо:

  • те, чим постійно користуємося;
  • те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії);
  • те, що нам потрібно;
  • те, що ми можемо пов’язати з іншими нашими знаннями й уміннями;
  • те, що пов’язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними).

Ось деякі методи, якими ти можеш користуватися при підготовці до уроків.

Метод ключових слів. Ключові слова – найважливіші в кожному абзаці. Ключове слово має сприяти відтворенню відповідного абзацу. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац. Читаючи абзац, вибери для нього одне-два ключових слова. Після вибору ключових слів запиши їх у тій послідовності, яка потрібна для виконання завдання. До кожного ключового слова постав запитання, що дасть змогу зрозуміти, як воно пов’язане з відповідним розділом тексту. Обміркуй і спробуй зрозуміти цей взаємозв’язок. З’єднай два сусідніх ключових слова за допомогою запитань. Після поєднання кожного ключового слова зі своїм розділом тексту і з наступним ключовим словом утвориться ланцюжок. Запиши цей ланцюжок і спробуй його вивчити. Перекажи текст спираючись на цей ланцюжок. Метод 5-П 1-П – Переглянь текст швидко. 2-П – Придумай до нього запитання. 3-П – Познач олівцем найважливіші місця. 4-П – Перекажи текст. 5-П – Переглянь текст повторно.

Залишити відповідь