Роль спілкування та наслідки селфі-залежності
Роль спілкування
- Спілкування з однолітками – найважливіша умова нормального розвитку учня.
- Дефіцит і проблеми реального спілкування штовхають до спілкування віртуального.
- Організація позитивного спілкування учнів – завдання і педагогів, і батьків.
- Спілкування відбувається тим краще, чим цікавіші діяльність і середовище, у які занурені учні.
- Спілкування має стати джерелом позитивних емоцій.
Наслідки селфі-залежності
- Час і сили все частіше витрачено на залежність, реальні завдання не вирішено, погіршена успішність.
- Погіршено роботу оперативної пам’яті: забувають про заплановані події, зустрічі, плутають інформацію.
- Змінено процес мислення: у ньому послаблено логічний компонент. Простіше розглядати картинку, ніж оперувати поняттями.
- У важких випадках – відмова від спілкування з друзями, близькими, від раніше улюблених захоплень. Розвиток особистості серйозно деформовано.
- Здобутки в отриманні «лайків» ілюзорні, вони аж ніяк не пов’язані з реальними досягненнями, яких немає.
- Тенденція розглядати картинки замість вирішення розумових завдань і кліпове мислення – наслідки впливу інформаційних технологій.