Почуття гумору педагога
Відомо, що почуття гумору займає важливе місце в житті кожної людини, даючи ряд переваг. Гумор, дотепність і сміх також є й особливою цінністю у діяльності педагога. Почуття гумору фахівці ставлять в один ряд із іншими необхідними емоційними особливостями, що становлять професійну компетентність педагога. Проте можливості сміху в педагогічній практиці вивчені ще не повною мірою.
Якщо ж гумор займає в класі вагоме місце, бажання не пропускати заняття значно підвищується. Якщо учні очікують легкості та позитивного настрою, то вони менше відволікатимуться на уроці. Педагогам радять складні теми подавати з гумором.
Новітні дослідження запевняють: якщо дитина в майбутньому матиме вибір – прослухати урок в інтернеті у формі гри з настановами штучного інтелекту або наживо поспілкуватися з веселим і дотепним учителем, вона обере останнє.
Почуття гумору педагога частково передається й учням. У них формується оптимістичне світосприйняття, що не може не сприяти створенню позитивної психологічної атмосфери в аудиторії. І навпаки, якщо жарт не викликає жодної реакції у слухачів, то це точний сигнал недоброзичливих відносин. Позитивний вплив гумору на освітній процес полягає у таких чинниках.
Джерело: https://novyn.kpi.ua/2012-l/03-psy-Dubinina.pdf.